Zamówienia na remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej - II etap
XMLTreść
zamówienie na | Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej - II etap |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
nr sprawy | ZP-251-33/ALR/2010 |
zamawiający | Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach |
tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | poniżej kwot art.11 ust. 8 |
termin składania ofert |
Numer ogłoszenia: 361298 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip22.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej - II etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń Powiatowego Urzędu
Pracy na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej -II etap.
Przedmiotowy
budynek zlokalizowany jest w Chojnicach przy ul. Lichnowskiej 5.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
Załącznik Nr 1 do SIWZ Koncepcja architektoniczna adaptacji pomieszczeń CAZ w PUP Chojnice Załącznik Nr 2 do SIWZ Przedmiar robót
Załącznik Nr 3 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót
Załącznik Nr 4 do SIWZ Kosztorys ślepy
3. Przedmiot i zakres robót budowlanych.
A. Remont toalet (damskiej i męskiej) znajdujących się na I piętrze
budynku PUP
a) demontaż zlewów kuchennych oraz umywalki wraz z bateriami,
b) demontaż grzejników żeliwnych wraz z zaworami grzejnikowymi lub
dwuzłączkami,
c) demontaż istniejących ustępów oraz pisuarów wraz z rurociągiem i
podejściem odpływowym z rur, itp.
d) wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko,
e) przebudowa istniejących ścianek działowych,
f) wykonanie przycisków do spłuczek podtynkowych,
g) wykonanie okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi,
h) instalacje hydrauliczne,
i) (wymiana) rozebranie istniejącej i położenie nowej posadzki z płytek,
j) rozebranie wykładziny ściennej z płytek
k) licowanie ścian płytkami
na klej
l) ułożenie tapet wytłaczanych na styk
m) wykonanie cokołu ze stali nierdzewnej
n) przygotowanie i malowanie pomieszczeń: zeskrobanie i zmycie
istniejącej farby, gruntowanie, wewnętrzne gładzie gipsowe, malowanie,
itp.
o) montaż misek ustępowych oraz pisuaru z zaworem spłukującym,
p) montaż grzejników stalowych,
q) montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym -
umywalki nablatowe prostokątne,
r) montaż baterii umywalkowych lub zmywakowych stojących,
s) naświetla stałe fabrycznie wykończone,
t) montaż luster (3.00*1.50 oraz 1.50*1.00),
u) obsadzenie skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnych pełnych wraz z ościeżnicami
- Instalacje elektryczne
a) demontaż opraw żarowych porcelanowych lub plafonier przykręcanych,
b) montaż z podłączeniem opraw oświetleniowych żarowych bryzgo-,
strugo-odopornych, porcelanowych zawieszanych, końcowych
c) montaż suszarek do rąk,
d) opomiarowanie instalacji.
B. Remont schodów wewnętrznych z sali operacyjnej na I piętro
- Wymiana glazury
a) rozebranie istniejącej okładziny schodów oraz cokolików z płytek
(łącznie z podestem znajdującym się na półpiętrze),
b) wykonanie okładziny z płytek (stopnie oraz cokoliki) dostosowanej do
istniejącej posadzki sali operacyjnej oraz płyt stanowiących
wykończenie istniejącej balustrady (podstopnie).
- Wykonanie pasów tynku mozaikowego
C. Remont korytarza I piętro
- Wymiana glazury
a) rozebranie istniejącej posadzki z płytek wraz z cokolikami,
b) położenie posadzki płytkowej (wraz z cokolikami) będącej
odwzorowaniem posadzki sali operacyjnej, - uzupełnienie istniejącej
okładziny ściennej z tynku mozaikowego zgodnie z opisem zawartym w
przedmiarze robót - kolory do uzgodnienia z Zamawiającym.
D. Zabudowa wnęki
a) przebudowa ścianki działowej wnęki
b) obsadzenie skrzydeł drzwiowych
PCV wewnętrznych dwudzielnych szklonych,
c) rozebranie istniejącej posadzki z płytek (wraz z cokolikami),
d) położenie posadzki płytkowej (wraz z cokolikami) będącej
odwzorowaniem posadzki sali operacyjnej,
e) przygotowanie i malowanie pomieszczeń: zeskrobanie i zmycie istniejącej farby, gruntowanie, wewnętrzne gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi, itp.
Niezbędne prace związane z opisanymi powyżej znajdują się w dokumentacji stanowiącej załączniki 2-4 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7,
45.26.23.00-4,
45.26.23.50-9,
45.43.00.00-0,
45.44.21.00-8,
45.42.11.00-5,
45.31.00.00-3,
45.33.00.00-9,
45.43.22.20-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Przystępując do niniejszego
postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości
2.600 zł (słownie: dwatysiącesześćsetzłotych00/100).
2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6
ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu
składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy BS Więcbork Nr rachunku: 42 8162 0003 0019 0189 2000 0030
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Poprzez wykazanie, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) Wykonawca wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 90 000 zł. Wykonawca poda rodzaj, wartość oraz datę i miejsce wykonania (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Poprzez wykazanie posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5 pokój 27
89-620 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.11.2010 godzina 07:30,
miejsce:
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5 pokój 13 (Sekretariat)
89-620 Chojnice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Koncepcja architektoniczna - Załącznik nr 1
Przedmiar robót - Załącznik nr 2
Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 3
Kosztorys ślepy - Załacznik nr 4
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załacznik nr 5
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 6
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (osoby fizyczne) - Załącznik nr 6a
Wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 7
Formularz oferty - Załącznik nr 8
Pełnomocnictwo - Załącznik nr 9
Wykaz podwykonawców - Załącznik nr 10
Zobowiązanie - Załącznik nr 11