Zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania
XMLTreść
zamówienie na | dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
nr sprawy | |
zamawiający | Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach |
tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | poniżej 137 000 euro |
termin składania ofert |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, zamierza udzielić zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji oprogramowania, w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości poniżej 137 000 euro.
I. Określenie przedmiotu zamówienia wraz z informacją o możliwości składania ofert
częściowych.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w
Chojnicach sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz licencji
oprogramowania.
2. Wymagane minimalne parametry technicznego zamawianego sprzętu określa
załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II. Warunki prowadzenia postępowania.
1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
4. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcami będą prowadzone w złotych
polskich.
5. Wniesienie wadium nie jest wymagane.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
7. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
8. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
9. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
10. Oferowane warunki nie mogą być gorsze niż w ofercie publicznej.
III. Termin realizacji zamówienia.
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie 4 tygodni od daty podpisania umowy.
IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
2. Ocena spełniania tych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na
podstawie dostarczonych przez Wykonawców dokumentów, tj.:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.
22 ustawy - sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do
SIWZ;
3) aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu z opłatami składek ZUS i Urzędzie
Skarbowym wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
V. Kryterium, którym będzie kierował się Zamawiający przy wyborze ofert, wraz z
podaniem znaczenia (wagi) tego kryterium.
Cena ofertowa (brutto) - 100%.
VI. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych
Warunków Zamówienia.
1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie umieszczona na stronie
Zamawiającego: www.pup.chojnice.info.pl
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można również uzyskać bezpłatnie w
siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach, pok. nr 27, tel. (052) 39 50 730,
w godzinach 8:00 - 15:00.
3. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 30 sierpnia 2007 r.
VII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy, ul. Lichnowska 5,
89-620 Chojnice, pokój nr 13.
2. Termin składania ofert upływa dnia 14 września 2007 r. o godz. 10:00.
3. Oferty zostaną otwarte w dniu 14 września 2007 r. o godz. 11:00 w pokoju nr 26.
VIII. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu do składania ofert.
Załączniki:
Modyfikacja Załącznika Nr 3 do SIWZ: w punkcie 4.2 dopisuje się liczbę procesorów: 1.
Jednocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie i upływa dnia 14.09.2007 r. o godz. 10:00, natomiast otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2007 r. o godz. 11:00.
Wyjaśnienie treści SIWZ z dnia 07.09.2007 r.
Modyfikacja SIWZ z dnia 12-09-2007 r.
Załącznik 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia po zmianach z dnia 12-09-2007 r.
Zamawiający dokonuje modyfikacji Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia dodając nastąpujące punkty dotyczące wymaganych certyfikatów oraz obudowy serwerów:
- 1.13
- 2.12
- 3.16
- 3.17
- 4.16
- 4.17
- 5.13
- 7.9
Przedłużenie terminu składania ofert (informacja z dnia 12-09-2007 r.):
Zamawiający zmienia terminy:
- Składania ofert na dzień: 19.09.2007 r. do godz. 10:00
- Otwarcia ofert na dzień: 19.09.2007 r. godz. 11:00
Odpowiednie zapisy SIWZ ulegają zmianie.
Miejsce składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.