Zamówienia na organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: "Logistyka hurtowo-magazynowa - pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym"
XMLTreść
zamówienie na | Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: "Logistyka hurtowo-magazynowa - pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym" |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
nr sprawy | ZP.251.2.2012.ALR |
zamawiający | Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach |
tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | poniżej kwot art. 11 ust. 8 |
termin składania ofert |
Logistyka hurtowo-magazynowa - pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym
Numer ogłoszenia: 72212 - 2012; data zamieszczenia: 08.03.2012
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl; www.bip22.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Logistyka hurtowo-magazynowa - pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Logistyka hurtowo-magazynowa - pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym
w ramach projektu Aktywna jesień życia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich, Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej na obszarach wiejskich.
2. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 15 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zamieszkałych w gminach wiejskich powiatu chojnickiego, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach.
3. Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane na terenie miasta Chojnice.
4. Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych:
- zarządzanie magazynem, marketing i nowoczesne techniki sprzedaży,
- obsługa i psychologia kontaktu z klientem,
- technologia prac magazynowych,
- logistyka - organizacja prac magazynowych,
- przepisy BHP i ppoż oraz zasady zabezpieczenia towarów w magazynie,
-minimum sanitarne,
-obsługa kasy fiskalnej (20 godzin),
-obsługa komputera, w tym: edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny,
-podstawy komputerowego systemu obsługi sprzedaży w handlu hurtowym (minimum 24 godziny),
-budowa i obsługa wózka jezdniowego oraz wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych
w te urządzenia (minimum 67 godzin/osobę),
Uwaga: W pkt 4 został podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia.
5. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 160 godzin zegarowych
(z uwzględnieniem podziału na godziny teoretyczne i praktyczne) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia.
6. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.
7. Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym załącznik do siwz. Program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z 2010 roku).
8. Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia powinny być realizowane w dni tygodnia z wyłączeniem niedzieli w godzinach 08:00 - 19:00.
9. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc.
10. Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 23.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, że posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie z ustawą
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) i jest on aktualny na dzień składania oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca wykonał, co najmniej, dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać,
że przeprowadził co najmniej 2 szkolenia dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, o minimalnej liczbie 80 godzin przypadającej na jednego uczestnika. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, iż dysponuje lub dysponować będzie lokalami (zgodnie z zapisem siwz)
do przeprowadzenia zajęć z minimum 15 stanowiskami wyposażonymi zgodnie z zapisem siwz).III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, iż dysponuje lub dysponować będzie minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 1 szkolenie, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Osoby ujęte w wykazie kadry dydaktycznej przewidziane do realizacji szkolenia powinny posiadać kwalifikacje i uprawnienia odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia. Wszystkie osoby ujęte w wykazie kadry realizującej szkolenie, muszą posiadać wykształcenie: - wyższe lub - średnie
z przygotowaniem pedagogicznym.III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania wskazanego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 50
2 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 30
3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług obejmujących swoim zakresem przedmiot zamówienia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5 pokój 19
89-620 Chojnice.
godzina 08:00,
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5 pokój 13 (SEKRETARIAT)
89-620 Chojnice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie w ramach projektu Aktywna jesień życia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich, Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej na obszarach wiejskich..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Formularz ofertowy - Załacznik nr 1
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Wykonawców będących osobami fizycznymi - Załącznik nr 3a
Pełnomocnictwo - Załącznik nr 4
Wykaz wykonanych usług szkoleniowych - Załącznik nr 5
Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 6
Zobowiązanie do współpracy (wykładowcy) - Załącznik nr 7
Program szkolenia - Załącznik nr 8
Zobowiązanie do współpracy - Załącznik nr 9
Kalkulacja kosztów szkolenia - Załacznik nr 10
Lista zrealizowanych szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 11
Projekt umowy - Załącznik nr 12
Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - Załącznik nr 13
Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi
szkoleniowej: Logistyka hurtowo-magazynowa - pracownik hurtowni z
obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym.
Numer ogłoszenia: 109354 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 72212 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Logistyka hurtowo-magazynowa - pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Logistyka hurtowo-magazynowa - pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym w ramach projektu Aktywna jesień życia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich, Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej na obszarach wiejskich. 2.Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 15 osób bezrobotnych powyżej 50 roku życia, zamieszkałych w gminach wiejskich powiatu chojnickiego, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. 3.Szkolenie w zakresie objętym zamówieniem będzie realizowane na terenie miasta Chojnice. 5.Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: - zarządzanie magazynem, marketing i nowoczesne techniki sprzedaży, - obsługa i psychologia kontaktu z klientem, - technologia prac magazynowych, -logistyka - organizacja prac magazynowych, -przepisy BHP i ppoż oraz zasady zabezpieczenia towarów w magazynie, -minimum sanitarne, -obsługa kasy fiskalnej (20 godzin), -obsługa komputera, w tym: edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny, -podstawy komputerowego systemu obsługi sprzedaży w handlu hurtowym (minimum 24 godziny), -budowa i obsługa wózka jezdniowego oraz wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia (minimum 67 godzin/osobę), Uwaga: W pkt 5 został podany minimalny zakres programowy wskazując tym samym na zagadnienia, które winny zostać podjęte podczas szkolenia z możliwością ich rozszerzenia. 6.Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 160 godzin zegarowych (z uwzględnieniem podziału na godziny teoretyczne i praktyczne) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. 7.Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. 8.Szczegółowy zakres szkolenia (w tym plan nauczania oraz treści szkolenia), czas trwania, sposób organizacji szkolenia, należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym Załącznik nr 8 do niniejszej siwz. Program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z 2010 roku). 9.Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia powinny być realizowane w dni tygodnia z wyłączeniem niedzieli w godzinach 08:00 - 19:00. 10.Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc. 11.Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Finansowanie w ramach projektu Aktywna jesień życia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek otwarty dla wszystkich, Działanie 6.3 Inicjatywy lokalne na rzecz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej na obszarach wiejskich.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EDUK@TOR Kursy i szkolenia, Plac Niepodległości 5, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31895,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20100,00
Oferta z najniższą ceną: 20100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26101,05
Waluta: PLN.