Zamówienia na zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
XMLTreść
zamówienie na | Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
nr sprawy | |
zamawiający | Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach |
tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | poniżej 133 000 euro |
termin składania ofert |
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice
Zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym na zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych
I - Nazwa oraz adres zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice
II - Tryb udzielenia zamówienia
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego. Wartość zamówienia jest poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy.
2. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust.1 oraz art. 39 - 46 Ustawy.
III - Adres strony, na której zamieszczona jest SIWZ
Strona BIP: www.bip22.lo.pl
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest do pobrania w Sekcji Przetargi.
IV - Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego przy ulicy Lichnowskiej 5 w Chojnicach sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych według konfiguracji i w ilości przedstawionej w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. Informacje i wymagania związane z dopuszczeniem rozwiązań równoważnych znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.12.50-4, 36.12.11.71-7, 32.42.00.00-3, 30.23.32.31-9, 30.24.10.00-0.
V - Informacja o możliwości składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI - Termin wykonania zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia
- do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.
VII - Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.
1. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie należy spełnić następujące warunki:
(a) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
(b) Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, w formie pisemnej, w oryginale lub kopii
potwierdzonej notarialnie oraz dokumenty wymienione w pkt. VI, z tym że
dokumenty, o których mowa w pkt. VI ust. 2-4, należy dołączyć dla każdego
wykonawcy.
(c) Oferta oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w
postępowaniu muszą być podpisane zgodnie z zasadami określonymi
w pkt. X ust. 4
2. W przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami).
3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia" na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych w pkt VI SIWZ.
4. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy:
(a) podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy,
(b) nie spełniają warunków określonych w pkt. V ust. 1
(c) nie potwierdzili spełnienia warunków określonych w pkt. V ust. 1.
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli w toku badania okaże się, że:
(a) oferta jest niezgodna z ustawą,
(b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ,
(c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
(d) zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
(e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia,
(f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić
na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczaniu ceny,
(g) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się
na popełnienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
(h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, na zasadach określonych w art. 88 ustawy.
VIII - Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1. Wypełniony Formularz Oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ).
2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ).
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z określeniem przedmiotu działalności oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
IX - Wadium
1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
X - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa.
2. Ocena będzie dwuetapowa. Etap I to ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. Etap II to ocena merytoryczna według kryterium wymienionego w punkcie 3. W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu.
3. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe: cena - 100%.
4. Opis kryteriów, którymi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert.
(a) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
§ nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego,
§ zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego
z prowadzonego postępowania.
(b) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria
i ich znaczenie:
Nr
Kryterium: Cena (C)
Znaczenie procentowe kryterium: 100%
Maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium: 100 punktów
5. Zasady oceny kryterium ,,Cena"
W przypadku kryterium ,,Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
P= (Cmin / C ob.) * Maxc
gdzie:
P- ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,Cena"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert
Cob. - cena oferty badanej
Maxc - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena.
1. Zaproponowana cena ma uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizację zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie wykonawcy i projekcie umowy.
2. W przypadku, gdy jedynym kryterium jest cena, a Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia (w terminie określonym przez Zamawiającego) ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XI - Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1. Termin składania ofert upływa 20 sierpnia 2008 o godz. 11:00. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
2. Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego -
Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, pokój numer 13
3. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 sierpnia 2008 roku o godz. 11:15, w siedzibie Zamawiającego -
Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, pokój numer 25
4. Informacje ogłoszone w trakcie publicznego otwarcia ofert zostaną udostępnione nieobecnym wykonawcom, którzy złożyli oferty, na ich wniosek.
XII - Termin związania ofertą
1. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XIII - Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV - Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia postępowania z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Zał. 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zał. 2 do SIWZ - Formularz ofertowy
Zał. 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zał. 4 do SIWZ - Projekt umowy
Załącznik nr 1 do Umowy
Załącznik nr 2 do Umowy
Wyjaśnienia do SIWZ:
Pytanie 1 z 11-08-2008: Czy Zamawiajacy dopusci zastosowanie w monitorach ciepłokrystalicznych mniejszego kąta pionowego i poziomego o wartości 160 stopni?
Z technicznego punktu widzenia różnica 10 stopni jest różnicą mało znaczącą i niezauważalną gołym okiem.
Odpowiedź: Powiatowy Urząd Pracy informuje, iż ze względu na przeznaczenie zamawianych monitorów LCD i sposób ich użytkowania, Zamawiający podtrzymuje wymóg dotyczący kątów widzenia określony w specyfikacji.