Zamówienia na na usługę: wypłata świadczeń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach, na terenie miasta Chojnic, Czerska, Brus i Konarzyn.
XMLTreść
zamówienie na | na usługę: wypłata świadczeń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach, na terenie miasta Chojnic, Czerska, Brus i Konarzyn. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
nr sprawy | |
zamawiający | Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach |
tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | do 60 000 Euro |
termin składania ofert |
O G Ł O S Z E N I E
Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice
zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym do 60 000 EURO
na usługę: wypłata świadczeń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach, na terenie miasta Chojnic, Czerska, Brus i Konarzyn.
Możliwe jest składanie ofert częściowych. Zamówienie jest podzielone na następujące części:
Część 1. Wypłata świadczeń dla osób bezrobotnych z terenu miasta i gminy Chojnice – na terenie miasta Chojnice.
Część 2. Wypłata świadczeń dla osób bezrobotnych z terenu miasta i gminy Czersk – na terenie miasta Czersk.
Część 3. Wypłata świadczeń dla osób bezrobotnych z terenu miasta i gminy Brusy – na terenie miasta Brusy.
Część 4. Wypłata świadczeń dla osób bezrobotnych z terenu miasta i gminy Konarzyny – na terenie miasta Konarzyny.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia wykonawca może uzyskać w siedzibie Zamawiającego, tj. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice pok. nr. 27 od poniedziałku do piątku w godzinach o 8:00 do 15:00.
Adres strony internetowej na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Informacje o przetargach.
Oferty wariantowe.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia.
Umowa zostanie podpisana na okres 3 lat, od kwietnia 2007 r.
Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym,
a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.
24 ust. 1 i 2 Pzp.
5) Zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymogami określonymi przez
Zamawiającego w specyfikacji.
Kryterium oceny ofert.
Głównym kryterium oceny ofert będzie prowizja od wypłaconych świadczeń dla bezrobotnych.
Prowizja od wypłaconych świadczeń dla bezrobotnych – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12.01.2000 r. w sprawie szczegółowych zasad finansowania wydatków z Funduszu Pracy oraz sposobu współpracy organów zatrudnienia z bankami i instytucjami finansującymi prowizja nie może przekroczyć 0,8 % wypłaconych kwot.
Zamawiający przyzna zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, według przyjętego kryterium oceny, tj. najniższa prowizja od wypłaconych świadczeń dla bezrobotnych.
Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców.
Opis sposobu przygotowania oferty.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta powinna być przygotowana i złożona zgodnie z wymogami zawartymi w
niniejszej SIWZ.
3) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.
4) Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy (w przypadku podpisywania oferty przez upoważnionego przedstawiciela
należy dołączyć dokument mocujący go do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy).
5) Wszelkie poprawki w ofercie powinny być podpisane przez osobę/osoby uprawnione.
6) Kopie dokumentów dołączonych do oferty należy potwierdzić „za zgodność z
oryginałem”, przez osobę/osoby uprawnione, w przypadku dokumentów
wielostronicowych lub kserowanych dwustronnie należy potwierdzić każdą stronę
kserokopii.
7) Wszystkie dokumenty dołączone do oferty powinny być zabezpieczone przed
dekompletacją.
8) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi
Wykonawca.
9) Sposób przygotowania (opakowania) oferty:
- oferty należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę, zabezpieczoną przed otwarciem,
- koperta/opakowanie zawierające ofertę powinny być zaadresowane do siedziby
Zamawiającego
Powiatowy Urząd Pracy
ul. Lichnowska 5
89-620 Chojnice
Pok. nr. 13
- koperta/opakowanie powinny być oznaczone w następujący sposób „Oferta na wypłatę
świadczeń dla bezrobotnych – nie otwierać przed terminem otwarcia ofert –
13.03.2007 r. godz. 10:00”
- koperta powinna być zamknięta i zabezpieczona przed otwarciem, w sposób
gwarantujący zachowanie poufności treści oferty do terminu otwarcia ofert.
Termin związania ofertą.
1) Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2) W razie wystąpienia okoliczności uzasadniających przedłużenie terminu związania
ofertą, Zamawiający zwróci się, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania
ofertą, do wszystkich Wykonawców, o wyrażenie zgody na jego przedłużenie, nie więcej
jednak niż o kolejne 60 dni. Z prośbą o przedłużenie terminu związania ofertą,
Zamawiający może wystąpić tylko jeden raz. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na
przedłużenie terminu związania ofertą, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z
postępowania na podstawie art.24 ust. 2 pkt. 4 Pzp.
3) Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert powoduje zawieszenie terminu
związania ofertą, do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu. O zawieszeniu biegu
terminu związania ofertą Zamawiający niezwłocznie informuje Wykonawców, którzy
złożyli oferty.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Ofertę należy składać do dnia 13.03.2007 r. do godziny 10:00 w Powiatowym Urzędzie
Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, pok. nr 13 – SEKRETARIAT. Godziny
przyjmowania korespondencji w dni powszednie w godz. od 7:00 do 15:00.
2) Komisyjne otwarcie ofert nastąpi dnia 13.03.2007 r. o godz. 11:00 w siedzibie
Zamawiającego – Powiatowym Urzędzie Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, pok.
nr 26.
Załączniki: