Zamówienia na organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135)
XMLTreść
zamówienie na | Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135) |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
nr sprawy | ZP.250.3p.2014 |
zamawiający | Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach |
tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
wartość szacunkowa | poniżej kwot art. 11 ust. 8 ustawy Pzp |
termin składania ofert |
Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej
Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135)
Numer ogłoszenia: 131645 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl, www.bip22.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2.Celem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z zagadnieniami z
zakresu spawania metodą MAG, na poziomie pozwalającym na uzyskanie
uprawnień spełniających warunki Polskiej Normy przenoszącej normy
europejskie PN-EN 287-1. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie
maksymalnie 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie
Pracy w Chojnicach. Szkolenie w części teoretycznej powinno odbyć się w
jednej grupie szkoleniowej, natomiast zajęcia praktyczne - minimum w 2
grupach szkoleniowych.
3.Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem
zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem
kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób
kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu
stosownego wniosku.
4.Uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony wysoki poziom kształcenia, niezbędne materiały szkoleniowe, ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej.
5.Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie z poniższymi
wymaganiami:
5.1.Miejsce realizacji:
-Miejsce realizacji zajęć teoretycznych- teren powiatu chojnickiego.
-Miejsce realizacji zajęć praktycznych - na terenie zakładu
przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez
Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną równorzędną
instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy,
usytuowanym na terenie powiatu chojnickiego.
5.2.Program szkolenia musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu
Spawalnictwa w Gliwicach lub innej równorzędnej instytucji pełniącej
nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy i powinien zawierać co
najmniej minimalny zakres tematyczny obejmujący 6 modułów szkoleniowych:
-zapoznanie z przepisami BHP,
-materiałoznawstwo i maszynoznawstwo,
-metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach,
-obsługę urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania,
-uruchomienie i obsługę stanowiska do spawania,
-rysunek techniczny.
5.3.Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210
godzin zegarowych, w tym 160 godzin praktycznych. Pod pojęciem godzina
zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.
5.4.Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego
przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.
5.5.Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni
robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 19:00. Nie
dopuszcza się zaplanowania i prowadzenia zajęć w sobotę, niedzielę oraz w
dni ustawowo wolne od pracy.
5.6.Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż
8 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika.
5.7.Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza
się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie
eksternistycznej, etc.
5.8.Wykonawca wyposaża każdego uczestnika szkolenia w nowe, nieużywane, dobre jakościowo zgodne z obowiązującym stanem prawnym, niżej wymienione materiały szkoleniowe:
a)materiały biurowe składające się z:
-teczki skrzydłowej na rzep, format A4, (szerokość grzbietu co najmniej
30 mm), wykonanej z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej lub
wykonanej z tworzywa sztucznego,
-notesu format A4, minimum 80 kartek,
-długopisu,
-identyfikatora,
-zakreślacza,
b)odzież ochronną z obuwiem i kaskiem,
c)materiały do realizacji zajęć praktycznych w zakresie objętym
zamówieniem w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia,
d) adekwatne do treści programowych środki i materiały dydaktyczne, tj.
minimum 1 podręcznik (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy
Znormalizowany Numer Książki - ISBN) lub skrypt obejmujący czytelne i
estetycznie wykonane kserokopie materiałów z prowadzonych zajęć, itp.
5.9.Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi w
dniu rozpoczęcia szkolenia lub przed zajęciami w których będą
wykorzystywane, za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu
szkolenia własność uczestnika szkolenia
6.Szkolenie winno zakończyć się :
a)wydaniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu zawierającego:
-numer z rejestru,
-imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku
cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,
-nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
-formę i nazwę szkolenia,
-okres trwania szkolenia,
-miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu
potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji,
-tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
-podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą
szkolenie,
-logo EFS, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację o
współfinansowaniu Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego,
b)przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego według Wytycznych Instytutu
Spawalnictwa w Gliwicach (lub innej równorzędnej instytucji pełniącej
nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy) i wydaniem, po
pozytywnym złożeniu egzaminu, książeczki spawacza i świadectwa Egzaminu
Spawacza wg PN-EN 287-1 lub PN-EN ISO 9606 w angielskiej lub niemieckiej
wersji językowej. Zakres uprawnień należy ująć w Świadectwie Egzaminu
Spawacza.
7.Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego
uczestnika szkolenia, który nie posiada stypendium z tytułu odbywania
szkolenia, lub gdy w trakcie szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę
zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuuje szkolenie, po
otrzymaniu odpowiednich informacji od Zamawiającego.
8.Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia obowiązujących logotypów:
w pomieszczeniach, w których będzie się odbywać szkolenie, na
dokumentach dotyczących realizacji szkolenia oraz materiałach
dydaktycznych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w
ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W przypadku niemożności
umieszczenia logotypu na przedmiotach przekazywanych uczestnikom
szkolenia ze względu na strukturę, kształt lub małe rozmiary, np.:
długopis, ołówek, Wykonawca zobowiązany jest do trwałego oznakowania
opakowania stanowiącego integralną część przekazanych przedmiotów.
9.Koszt badań lekarskich uczestników szkolenia ponosi Zamawiający.
10.Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi spełniać warunek dotyczący posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014r. , poz. 598) i jest ona aktualny na dzień składania oferty. W celu potwierdzenia posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania daty uzyskania i numer wpisu do RIS w WUP. Zamawiający dokona oceny na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca wykonał, co najmniej, dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia (zgodnie z zapisem Rozdziału XII pkt 2 ppkt B). W tym celu Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 2 szkolenia dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), każde z nich odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: a) 1 salą do realizacji zajęć teoretycznych wyposażoną w: -stoliki i krzesła dla minimum 15 uczestników, -sprzęt dydaktyczny i multimedialny (np. tablicę, plansze, sprzęt audiowizualny) niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, -dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody i środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, -dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki. b) 1 pomieszczeniem do realizacji zajęć praktycznych mieszczącym się na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną równorzędną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie powiatu chojnickiego, spełniającym wymagania Prawa Budowlanego, warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470 z 2000 r.) oraz zgodnym z przepisami ochrony przeciwpożarowej, a także spełniającym wszystkie wymagania wskazane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, iż: a) dysponuje lub dysponować będzie:
b) 2 osobami do zajęć praktycznych posiadającymi: -uprawnienia spawacza spoin czołowych blach, potwierdzone ważnym świadectwem egzaminu spawacza według normy PN - EN 287-1 lub wieloczęściowej normy EN ISO 9606 w metodzie spawania i grupie materiałowej, w której będą szkolić, -doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, z zakresu spawania stali. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza dodatkowych wymagań mających na celu wykazanie spełniania warunku. Podstawą jest złożone oświadczenie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Lichnowska 5 p.15
89-620 Chojnice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Lichnowska 5 p.13 (Sekretariat) 89-620 Chojnice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwzZałącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 4 - Pełnomocnictwo
Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych usług szkoleniowych
Załącznik nr 6 - Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Załącznik nr 7 - Zobowiązanie do współpracy (wykładowcy)
Załącznik nr 8 - Wykaz materiałów oraz potencjału technicznego
Załącznik nr 9 - Zobowiązanie do współpracy
Załącznik nr 10 - Kalkulacja kosztów
Załącznik nr 11 - Projekt umowy
Załącznik nr 12 - Wykaz prac przeznaczonych
Znak: ZP.250.3p.2014.ALR Chojnice, dnia 23.06.2014
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. 2014, poz. 423) Zamawiający informuje, iż dokonał korekty w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) w zapisie Rozdziału VII. Zamówienia uzupełniające, tj.
Brzmienie pierwotne.
Rozdział VII. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegającego na organizacji i przeprowadzeniu usługi szkoleniowej: ,,ABC Przedsiębiorczości" dla maksymalnie 65 uczestników.
Po korekcie
Rozdział VII. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż ww. korekta nie prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówienia w rozumieniu art. 12a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 423), zaś zmiana treści siwz nie wymaga wydłużenia czasu na wprowadzenie zmian w ofertach, w związku z czym termin składania ofert pozostaje bez zmian.
siwz
ZP.250.3p.2014.ALR
"Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135)"
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie; Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, ,,Kapitał ludzki bogactwem regionu", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W związku z faktem, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu środków finansowych do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z zapisem Ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 93 ust. 1 pkt 4) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zwiększenie kwoty finansowej w żadnym stopniu nie naruszy zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków.
Znak: ZP.250.3p.5.2014.ALR
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na: Organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej ,,Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013; Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich; Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej
w regionie; Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, ,,Kapitał ludzki bogactwem regionu", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny na podstawie kryteriów:
· cena - 50%
· doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 50%
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty. Nie wykluczono żadnego z Wykonawców.
Ponadto, działając na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający poprawił oczywiste omyłki rachunkowe w ofertach obu Wykonawców.
Wynik postępowania przetargowego.
Nazwa Wykonawcy/ Cena oferty brutto/ Kryterium cena/ Liczba przepr. szkoleń/ Kryterium doświadczenie/ Łączna liczba punktów
Oferta nr 1
Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL
ul. Gimnazjalna 11
89-100 Nakło nad Notecią
cena 39 000,00 po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej 39 250,00 - 34,18 pkt.
liczba szkoleń - 13 (11)- 50 pkt.
Ogółem 84,18
Oferta nr 2
HOJNLAND
Roman Landowski
ul. Sosnowa 7
89-606 Chojniczki
cena 26 830,00- 50,00 pkt.
liczba szkoleń - 7 (5) - 22,73 pkt.
Ogółem 72,73
W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę:
Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL
ul. Gimnazjalna 11
89-100 Nakło nad Notecią
Cena 39 250,00
WYNIK: 84,18 pkt.
Uzasadnienie:
Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 1473 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty złożone przez Wykonawców spełniają wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryterium wskazane w SIWZ uzyskały największą liczbę punktów.
W związku z faktem, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu środków finansowych do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z zapisem Ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 93 ust. 1 pkt 4) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zwiększenie kwoty finansowej w żadnym stopniu nie naruszy zasady celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków.
Informujemy, iż umowa sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1, tj. w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak, numer ogłoszenia w BZP: 131645 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach,
ul. Lichnowska 5,
89-620 Chojnice,
woj. pomorskie,
tel. 52 39 50 726, faks 52 39 50 734.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Celem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z zagadnieniami z zakresu spawania metodą MAG, na poziomie pozwalającym na uzyskanie uprawnień spełniających warunki Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie PN-EN 287-1. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie maksymalnie 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. Szkolenie w części teoretycznej powinno odbyć się w jednej grupie szkoleniowej, natomiast zajęcia praktyczne - minimum w 2 grupach szkoleniowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku.
4. Uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony wysoki poziom kształcenia, niezbędne materiały szkoleniowe, ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej.
5. Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie z poniższymi wymaganiami:
5.1. Miejsce realizacji:
-Miejsce realizacji zajęć teoretycznych- teren powiatu chojnickiego.
-Miejsce realizacji zajęć praktycznych - na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną równorzędną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie powiatu chojnickiego.
5.2. Program szkolenia musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach
lub innej równorzędnej instytucji pełniącej nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy
i powinien zawierać co najmniej minimalny zakres tematyczny obejmujący 6 modułów szkoleniowych: -zapoznanie z przepisami BHP, -materiałoznawstwo i maszynoznawstwo, -metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach, -obsługę urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania, -uruchomienie i obsługę stanowiska do spawania, -rysunek techniczny.
5.3. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych, w tym 160 godzin praktycznych. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.
5.4. Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż
30 godzin zegarowych w tygodniu.
5.5. Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 19:00. Nie dopuszcza się zaplanowania i prowadzenia zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
5.6. Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika.
5.7. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc.
5.8. Wykonawca wyposaża każdego uczestnika szkolenia w nowe, nieużywane, dobre jakościowo zgodne z obowiązującym stanem prawnym, niżej wymienione materiały szkoleniowe:
a) materiały biurowe składające się z:
-teczki skrzydłowej na rzep, format A4, (szerokość grzbietu co najmniej 30 mm), wykonanej z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej lub wykonanej z tworzywa sztucznego,
-notesu format A4, minimum 80 kartek,
-długopisu,
-identyfikatora,
-zakreślacza,
b) odzież ochronną z obuwiem i kaskiem,
c) materiały do realizacji zajęć praktycznych w zakresie objętym zamówieniem w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia,
d) adekwatne do treści programowych środki i materiały dydaktyczne, tj. minimum 1 podręcznik (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN lub skrypt obejmujący czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów z prowadzonych zajęć, itp.
5.9. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia lub przed zajęciami w których będą wykorzystywane, za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia
6. Szkolenie winno zakończyć się : a)wydaniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu zawierającego:
-numer z rejestru,
-imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,
a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość,
-nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
-formę i nazwę szkolenia,
-okres trwania szkolenia,
-miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia
i uzyskanie kwalifikacji,
-tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
-podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie,
-logo EFS, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację o współfinansowaniu Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
b)przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (lub innej równorzędnej instytucji pełniącej nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy) i wydaniem, po pozytywnym złożeniu egzaminu, książeczki spawacza i świadectwa Egzaminu Spawacza wg PN-EN 287-1 lub PN-EN ISO 9606 w angielskiej lub niemieckiej wersji językowej. Zakres uprawnień należy ująć w Świadectwie Egzaminu Spawacza.
7. Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika szkolenia, który nie posiada stypendium z tytułu odbywania szkolenia, lub gdy w trakcie szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuuje szkolenie,
po otrzymaniu odpowiednich informacji od Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia obowiązujących logotypów: w pomieszczeniach, w których będzie się odbywać szkolenie, na dokumentach dotyczących realizacji szkolenia oraz materiałach dydaktycznych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W przypadku niemożności umieszczenia logotypu na przedmiotach przekazywanych uczestnikom szkolenia ze względu na strukturę, kształt lub małe rozmiary, np.: długopis, ołówek, Wykonawca zobowiązany jest do trwałego oznakowania opakowania stanowiącego integralną część przekazanych przedmiotów.
9. Koszt badań lekarskich uczestników szkolenia ponosi Zamawiający.
10. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
* Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak,
projekt/program:
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia
oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności
do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
* Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL,
ul. Gimnazjalna 11,
89-100 Nakło nad Notecią,
kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
* Cena wybranej oferty: 39250,00
* Oferta z najniższą ceną: 26830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39250,00
* Waluta: PLN.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego